Kies hier uw letter grootte : Klein | Normaal | Groot | Groter
Home
Welke diensten biedt Home Care ?
Waarom Home Care voor u ?
Waar kan ik terecht voor mijn zorg ?
Wat is mijn eigen bijdrage ?
Werken bij Home Care
Wilt u uitleg per zorgfunctie ?
Inschrijvingen en Erkenningen
Donatie's en Goede doelen
Persberichten en Advertenties
Clientenraad
Klachten
Stuur een email
Plattegrond

Username:
Password:

Klachtenprocedure

Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze hulp-, zorg- of dienstverlening. Daarvoor hebben wij een klachtenregeling.

Heeft u een klacht?

Bespreek deze dan eerst met de betrokken zorgverlener en probeer samen een oplossing te vinden. Als het probleem niet tot uw tevredenheid kan worden opgelost, dan kunt u zich tot de betrokken leidinggevende wenden.

Als de bemiddeling door de leidinggevende niet binnen 10 werkdagen tot een gewenst resultaat leidt, kunt u uw klacht voorleggen aan de klachtenco÷rdinator van Home-Care.

U kunt uw e-mail sturen aan:

Home-Care t.a.v. de co÷rdinator klachtenbehandeling
home-care-az@hotmail.com

U ontvangt binnen vijf dagen een ontvangstbevestiging. De beslissing van de Klachtencommissie met motivatie worden u binnen drie weken schriftelijk medegedeeld.

Bent u het niet eens met de beslissing van de Klachtencommissie, dan kunt u in beroep gaan bij de Landelijke Klachtencommissie Thuiszorg, Postbus 100, 3980 CC in Bunnik.

Met klachten over de vaststelling van uw inkomen en de inning van de eigen bijdrage kunt u zich rechtstreeks wenden tot het:

Centraal Administratiekantoor Kantoor,
Antwoordnummer 1608,
2509 VB Den Haag.
Telefoonnummer 0800 19 25 (gratis).

Voor meer informatie kunt u altijd contact opnemen.




E-mail: home-care@hotmail.com

Stuur een mail naar Home-Care


Bekijk hier de statistieken